Xray présente l’évolution, désormais annuelle, de sa formule X1. Avec cette version 2018 plusieurs nouveautés sont au programme , a savoir : Un châssis plus étroit de 24mm pour éliminer les frottements lors de la prise de roulis – Pour aller avec des support link latéraux surélevés , graphite et aluminium – De nouvelles fusées de direction pour un effet d’ackermann plus prononcé – un prolongateur sur l’amortisseur central pour les circuits a moindre grip, livré avec une nouvelle platine support de servo – un nouveau pivot central qui devrait éliminer le tweak lors du montage – un nouveau montage pour le positionnement de la batterie avec un réglage possible sur 5mm d’avant en arrière.
Nouveautés de la version 2018 :
- All-new super-narrow chassis design is 24mm narrower to eliminate chassis contact with the track while rolling
- All-new redesigned side link adaptors – machined from graphite – are mounted to aluminum stands to work with new super-narrow chassis
- All-new steering blocks with new extra Ackermann position for more in-corner steering and nearly 100% Ackermann curve
- All-new shock adaptor for quick & easy shock position changes; new frontward position for improved drivability over bumps and improved on-power traction
- All-new graphite servo holder allows mounting of new shock adaptor
- All-new tweak-free pivot brace for quicker & easier pod plate mounting
- All-new rear link brace with longer leads for battery side stop allows 5mm adjustment of battery position
- All-new battery backstop mounting allows battery position adjustment
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Manuel
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